Snälla, snälla låt inte Ugglan vinna



Vilken besvikelse det blev för mig igår kväll. Hade sett fram emot att glo på melodifestivalen. Det skulle bli en skön hemma kväll framför TV burken. Hade bäddat ner mig i soffan och så började spektaklet. En del av låtarna hade jag hört tidigare men några var nya för mig. Väntade med spänning på att få höra Caroline af Ugglas låt. Så plötsligt stod hon på scenen. Anade på nåt vis att  att den inte skulle falla mig i smaken när jag såg låt titeln "Snälla, snälla". Helt riktigt. Ett bottennapp som få. En text som hela tiden upprepade samma ord, snälla. Det blir tröttsamt att höra en sån refräng när melodin är så seg så man nästan somnar. Hennes röst är verkligen speciell. Helt värdelös tycker jag. Låter som hon rökt på i en vecka minst. Det som var positivt var hennes snygga klänning. Den var läcker och cool men stövlarna. Nä de går fet bort. Så snälla, snälla, snälla rösta inte på Ugglan när finalen kör igång i Globen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0