Sundsvall nästa

Har varit i valet och kvalet om jag skulle fara till Sundsvall i helgen. Det är ju premiär för Club Alexis där. Men nu så har jag bestämt mig. Det blir Sundsvall. Har fått två erbjudanden om skjuts dit och hem. Tog ena erbjudandet, för jag kan ju inte dela på mig. Känner de killarna väl så resan kommer att bli super kul. Sen så fick jag två erbjudanden om boende så det är också ordnat. Kan det bli bättre? Tänkte träffa lite nytt folk och min gamla klasspolare från gymnasiet. Sen så ska det bli superkul att gå på Club Alexis och se hur de fixat med allt. Har lärt känna N som bor i Sundsvall och han ville träffa mig. Inte ensam utan det är ett gäng som jag också ska träffa samtidigt. Det är underbart nice med nya personer. Som jag fattat det så är de himla mysiga och skojsiga. Men man får väl se ha ha. Åker i eftermiddag, Rapport kommer här sen. Ska försöka blogga från Sundsvall. Får se om jag får tag på nån dator men det ordnar sig säkert. Nån mer som ska på Club Alexis?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0