Vem håller du på?



Nu sitter jag och glor på melodifestivalen, helt alone. Känns himla skönt och mysigt. Det fatts bara en chipspåse. Funderar starkt på att skynda mig till affären och köpa mig en innan det här spektaklet är över. Tycker det överlag är en jäkligt bra final. Bra låtar förutom vissa då. Undrar vem som vi kommer att skicka till Moskva? Jag vet inte än vilken som jag tycker är den bästa. Svårt det här att välja. Föresten brukar den jag tycker inte vinna. Alcazar, Sarah och Måns gillar jag skarpt. Är nöjd om nån av dem vinner. Vilken håller du på? Jag vill veta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0