En skön hemmakväll

Hade tänkt gå ut på Plaza ikväll. Hade ställt in mig på det. Klev upp ganska sent efter att ha jobbat natt. Kom inte i säng förrän klockan nästan var sex på morgonen så då ville jag sova ett tag idag. Men ju mer dagen gick så minskade viljan att parta. Dessutom är det ju röd dag så inget bolag var ju öppet. Inget dricka hemma heller. Så jag bestämde mig för att inte festa ikväll. Så det blev en skön och avkopplande hemma kväll med chips,godis och dricka. Det är ju bättre att vara pigg imorgon så jag kan utnyttja dagen bättre. Vad har ni gjort?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Dan

Du missade inget. Jag och Stickan var på Plaza för första gången på evigheter men usch va tråkigt. Vi gick hem efter en halvtimme... :-(

2009-05-22 @ 12:56:09
Postat av: m

Det är ju härligt att INTE vara bakis och trött.. Och att istället nyttja dagarna till fullo! :)

2009-05-24 @ 07:34:19
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0