Klart med årets Pride-låt


Marit Bergman

Ja nu är det klart med årets pride-låt. Eller rättare sagt, det är klart vem som ska göra den. Allas vår Marit Bergman har fått äran. Jag är inte så himla förtjust i hennes musik men den duger iallafall. Ska bli riktigt spännande att få höra resultatet av skriverierna. jag tror det kommer att bli en guld låt. Känner på mig det. Marit Bergman är duktig. Stockholm Pride drar igång i slutet av juli. Nä jag ska inte dit om ni undrar. Jobbar då.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Marit Bergman

Kära falköga, jag försöker hitta lite ideér om vad låten ska handla om! Kommentera gärna i bloggen på min hemsida.www.maritbergman.net

kram

marit

2009-05-20 @ 19:35:26
Postat av: m

Jag har börjat tokgilla Marit.. Älskar hennes "snow on the 10:th of may" eller vad den heter.. Pridelåten blir säkert kanon!

2009-05-20 @ 20:43:38
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Marit Bergman: Jag har lite ideer om vad låten kan handla om. Jag ska genast kommentera i din blogg. Tack så hjärtligt för att du skrev i min blogg. Uppskattar det otroligt mycket. Kram på dig också.

2009-05-21 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0