Slut som artist

Sov länge idag. Det behövdes efter att ha jobbat natt. Kvällen började lugnt men jag visste att det inte skulle vara så hela natten. Nattklubben Marite hade öppet fast det var en vanlig måndag och massor av studenter partade där. Vi var den enda kebabrestaurangen som hade öppet så vi väntade mycket studenter. Mycket riktigt. Efter två när nattklubben stängt, så välde det in fylla studenter som skulle ha mat. Det blev körigt med alla som skulle betala med kort. Den ena skulle betala för två, den andra skulle beställa mer och den tredjes kort fanns det inga pengar på. A och M fixade käket och jag hade hand om kassan. Det kändes himla bra att det var så uppskattat av studenterna att vi hade öppet. De andra kebabställena visste nog inte om att Marite hade öppet. Ha ha säger jag bara.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0