Helt otroligt att bäbisbilderna är värda miljoner


aftonbladet.se

Kändisarna tjänar storkovan på att sälja bilder på sina små bäbisar. Miljontals kronor betalas för de heta kändisbarnen. Dyrast blir det om man vill ha lite bilder på Brad Pitt och Angelina Jolies barn Knox Leon & Vivienne Marchelin. Prislappen hamnar på hela fantastiska summan av 93 miljoner. På andra plats hamnar Jennifer Lopez och Marc Anthonys barn Max & Emme Anthony. 37 miljoner. Det är helt otroligt vad tidningar är beredda att betala. Fattar inte det. Det är rena rama fantasisummorna. Rent moraliskt ser jag inget fel i att tjäna pengar på bilderna. Då pratar jag bara om bäbisbilderna. Jag skulle nog ha tagit rejält betalt jag också etfersom tidningarna har pengar att betala och sen alla pengarna som tidningarna tjänat på paparazzibilder. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Khoen

går tydligen att tjäna pengar hur som helst nuförtidenxD

2009-11-02 @ 16:27:24
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: Ewa

Fast just Angelina o Brad skänker ju väldigt mycket pengar av alla miljoner dom tjänar till välgörenhet skolbyggen , sjukhusvård och en massa annat så att dom håvar in storkovan är ju något som kommer dom fattiga till glädje =))



Kraamar

2009-11-02 @ 23:40:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11575
Postat av: Lussi

Det mest komiska ar val att Matthew McConaughey som ar en son och inte en dotter! Jag blir sa trott pa

svenska medias okunskpaer!

2009-11-03 @ 08:06:46
Postat av: Karin

Sjukt vilka pengar !!!!

Men självklart ska stjärnorna ta betalt tycker jag !

Om sen tidningarna är så tokiga och lägger ut fantasisummor, så lär de ju inte behöva lämna ut sina barn på en massa bilder heller... =D

Jag skulle kunna leva gott resten av livet för en bild jag... ;P

2009-11-03 @ 17:13:56
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0