Fan ta datorn



Sitter med min minilaptop men får fan inte igång den helt plötsligt. Hade den igång alldeles nyss och sen dog den. Strömmen fungerar men jag tror att det är nåt fel på batteriet eftersom den startar men det lyser inte där det ska lysa. Tack och lov så har jag en stor burk här också så jag kommer ut på nätet och så. Blir så jäkla förbannad på datorn. Får åka till datoraffären imorgon så får de fan ge mig ett nytt batteri. Sånnt här gör mig så himla arg.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Jonte

Knepigt! Hoppas att det löste sig!

2009-11-25 @ 22:47:52
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0