Fredrik kommer inte att lyckas förstöra mitt liv



Det är tragiskt att det finns vissa personer som ser som sin stora livsuppgift att försöka att förstöra livet för en person som de bara känner till ytligt. De gör allt för att sprida ut lögner som de försöker få till sanningar om personen ifråga. Dels genom att sprida det genom sin lilla mun och här på nätet i bloggar. Det är tragiskt att dessa personer inte kan skaffa sig ett eget liv utan lägger sig i en persons liv som de inte har något umgänge med. De påstår sig veta så mycket om dennes liv fast sanningen är att de vet så lite så de måste bygga upp lögner. Det handlar om avundsjuka. Att nån annan får mer uppmärksamhet. Det gör ont i dessa människor att se det och då måste de försöka skada den personen för att själva må bättre. En av dem är Fredrik Olausson som försöker förstöra mitt liv. Men jag säger bara det. Han kommer inte att lyckas. Det slår bara tillbaka på honom själv som med Krösa Maja i Emil i Lönneberga.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: ansepanse

fy för sådana människor

2009-11-26 @ 16:06:19
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: attis

Tjoho. Nu är jag tillbaks. Vad ävligt det är med sådana männskor. Vad tror de de vinner på att vara så. Nej låt honom inte försöra ditt liv. Ingen idé att slösa energi på en sån. Ha det jättebäst.

Kramen

2009-11-26 @ 16:14:29
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Tony

Man kan ju undra varför människor håller på, på det viset. Vad är det Fredrik nu gjort? Vad är det för lögner? Vill du får du gärna ringa och prata om det. Jag är i en liknande situation, men nu är det dig det handlar om. Jag säger som Gardell: Låt aldrig någon sätta sig på dig. Din vän Tony

2009-11-26 @ 18:39:26
URL: http://tonyenglund.blogg.se/
Postat av: Fredrik Olausson

HAHAHA låt mej skratta.



Du har ingenting jag skulle vara avundsjuk på. Det är ju tragiskt att en vuxen människa inte kan inse och bekänna för sig själv att dom lider av alkoholproblem. Du förstör för din omgivning och skrämmer iväg dom. Du tycks leva i en bubbla där du får uppmärksamhet, men folk skrattar åt dej istället. Dom gör narr av dej. Att du gång på gång blir utförd av vakterna på krogen på grund av att du är för full, och sen hoppas du att inte nån skulle ha sätt att du blev utslängd så då står du kvar utanför och låtsas vänta på nån för att försöka dölja att du just har blivit utslängd.



Om det är någon som är tragisk och patetisk så är det du, så du borde skaffa dej ett annat liv.



En vän sa till mej "han har inte alla hästar hemma" och hon pekade på dej. och jag asgarvade och höll med henne.



2009-11-26 @ 22:12:52
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Veruca

Det intressanta här är ju att Fredrik verkar försöka projicera vad andra säger om honom, på dig.



Är det någon som inte har alla hästar hemma så är det väl den patetiska råttan. Men det är ju å andra sidan synd om honom, han har ju inga vänner mer än dom han tvingar sig på genom att hänga på deras arbetsplatser i timtal. En jobbarkompis åt mig har råkat ut för honom på exakt det sättet och från början ville hon bara vara snäll, nu dyker han upp i princip varje dag. Troligtvis så tror han att han är kompis med mig också, men jag försöker undvika honom så gott jag kan.



Jag tycker att du borde anmäla honom för förtal!

2009-11-27 @ 00:34:42
Postat av: Fredrik Olausson

Veruca, Skulle inte tro det, jag vet exakt vilka som är mina vänner, Ett tips är att du borde byta jobb snarast.



Jag har många vänner lilla du,

2009-11-27 @ 03:28:14
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Veruca

Men lilla Fredde, du verkar ju ändå vara väldigt intresserad av Stefans blogg eftersom du är här och läser och kommenterar så ofta. Kan det vara så att du är lite smygkär kanske? ;)



Sen är det lite intressant att du inte verkar vara kapabel att ta någon som helst kritik. Och vad menar du med att jag bör byta jobb? För att faktumet att min kollega garvar åt dig när du inte ser kommer ut? För att JAG inte låtsas vara din vän?



Men det är bra att du känner att du har många vänner.

2009-11-27 @ 04:28:44
Postat av: simone

Sådana idiotiska människor har jag stött på, som försökt förstöra helt totalt - de ljuger påstår att de har allt rätt i sitt liv och allt är fel i minn (eller i detta fall, ditt.)



Dom är äckliga blodsugare som trots att de inte tycker om en som de påstår återkommer dom med lögner, kontaktar en och läser ens blogg. Skumt det där, för när man verkligen inte tycker om någon undviker man väl helst personen?



Det lyser osäkerhet från Fredrik här, som en rådjur i strålkastardjuset. Men du kan ju glädjas med att han innerst inne förstår vad han gör för fel.. även om han aldrig kommer erkänna det :)

2009-11-27 @ 09:18:51
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tony

Men snälla!!!! Nu får det väl vara slut på pajkastningen. Varför dessa påhopp och anklagelser.

Om någon nu inte tycker om Stefan så låt det vara så. Men de som nu inte gillar honom, vad gör de då på hans blogg. Varför lägga ner energi på saker man inte gillar. Är det inte bättre att lägga den energin på något positivt.

Och du Stefan.

Stand Up.

Vi gillar dig!!!!

2009-11-27 @ 09:25:44
URL: http://tonyenglund.blogg.se/
Postat av: Fredrik Olausson

hästar har du hemma igentligen? det märks att du har lika många som stefan, INGA.



Vadå kommer ut?



Vad jag menar att du bör byta jobb, det kan du lista ut själv,

2009-11-27 @ 16:40:17
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha livet e inte lätt alla gånger ;( inte kul alls

2009-11-27 @ 20:55:25
URL: http://www.alwaysfabulous.se
Postat av: Stevie

Säger bara Jisses amalia,

att Ni orkar hålla på och bråka!



Kram

Stevie

2009-11-27 @ 22:21:19
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0