Helt otroligt att Unionen hjälper min ex arbetsgivare



Blev tvungen att själv ringa upp min ombudsman på Unionen för att han inte hört av sig fast jag lämnat meddelande på hans svarare. De har haft ytterligare en förhandling med min ex arbetsgivare på Istanbul City. Den lurendrejaren vägrar att betala ut resterande av min lön. Det har nu gått över fem jäkla månader sen jag skulle ha haft hela min lön. Min ex arbetsgivaren hade sagt till facket att han inte fått pengar från Arbetsförmedlingen. Och? Det har väl inte med min lön att göra? Nu håller facket på att hjälpa han med att få pengarna. Det är helt otroligt att min ombudsman nu hjälper min fd. arbetsgivare. Det är mig facket ska hjälpa inte lurendrejaren. Sen påstår lurendrejaren att det är två av dagarna som jag inte jobbat där. Lögn så det ryker om det. Blir så jävla förbannad på fackets slöhet. Nej skicka in anmälan till Tingsrätten förfan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Otrolig historia det där ju !!!

2009-11-11 @ 18:14:03
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Ingrid

Det finns mycket konstigt i vår värld.

Hoppas du snart får din lön.

Kram Ingrid

2009-11-11 @ 18:32:20
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie Karlsson Sander, Unionen

Vi på Unionen försöker verkligen göra vårt bästa för våra medlemmar. Ibland kan det ta tid och krångla vilket, helt naturligt, leder till frustration och irritation.

Känner du dig missnöjd med vårt stöd så tveka inte att kontakta oss och prata om det. Vi vill gärna förbättra oss i dialog med våra medlemmar.

2009-11-12 @ 09:50:35
Postat av: Jonte

Helt sjukt!!

2009-11-12 @ 18:38:33
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0