Läsarberättelse: Anden dunkade i väggen



Här kommer en berättelse från min bloggläsare Anita som varit med om spökeri. Så här berättar hon: "Den tidigaste är när jag var liten och vi bodde i ett gammalt hus.

Flera saker hände där men en sak jag kommer ihåg är att det en natt dunkade i väggen på nedervåningen. Jag och mamma var ensamma hemma och vi gick tillsammans ner. Hon med ett gammalt stryckjärn i handen, sådant som man värmde över öppen eld förr i tiden, och jag med en porslinsörn. När vi kom ner var det ingen där. Mamma gick ut och kollade om det var något på utsidan som dunkade mot väggen, men inget där heller Efteråt fick vi veta att dom som bodde där innan oss, dom som byggde huset, hade haft en gammal farbror i det rummet där bankandet kom från, som dog i det rummet. Antagligen var det han som dunkade i väggen." har ni nån verklig berättelse som ni varit med om? Maila den till mig på [email protected] så lägger jag upp den här. Vad tror ni det var?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

2009-11-06 @ 17:34:50
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: f

tack :)

2009-11-08 @ 13:22:39
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0