Ska gratta F som fyller år idag



Snart ska jag ge mig iväg och gratta F som har sin stora dag idag.
Hon har ordnat med födelsedagskalas. Jag hamnade i grupp två eftersom hon har sån liten lya så vi får inte plats alla påengång. Undrar vad jag ska ge henne för något? Måste fundera ut nåt. Ska bli himla nice kan jag lova. Nä ingen sprit kommer att flöda ikväll. Det blir alkoholfritt för hela slanten. Dessutom så får jag träffa hennes goa doggy. Älskar den hunden som bara den. Vad ska ni underbara bloggläsare göra ikväll?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Grattis till henne! Jag ska kolla på en

Actionfilm på tv 1000 action.



Ha en bra kväll.



Kram

2009-11-15 @ 20:30:23
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Jonte

Grattis till henne :)

2009-11-17 @ 21:35:28
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0