Skriv på att blogg.se ska skärpa sig





Jag har fått nog av blogg.se värdelösa underhåll.
Det är så ofta problem med att komma åt sin blogg,läsa andras bloggar, att uppdatera sin egna blogg och att skriva kommentarer på blogg.se bloggar. Visst kan det bli problem ibland men inte så här himla ofta och under så lång tidsperiod. Det handlar om så lång period som ett år för min del. Nu har jag tröttnat på deras brist att rätta till problemen. Jag kräver att de omedlebart sätter igång och löser problemen permanent. Jag har startat en namninsamling som ska skickas till företagsledningen på Blogg Esse som driver blogg.se. Klicka här och skriv på du med och protestera. Skriv också kommentar här och länka till det här blogginlägget. Dessto fler vi blir som protesterar, ju mer lyssnar Blogg Esse på oss. Så sprid gärna det här inlägget på era bloggar.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0