Årets bäst klädde kille


Aftonbladet.se

Nu har årets bäst klädde kille utsetts av tidningen Café. Vinnaren blev Pelle Almqvist i gruppen the Hives. Motiveringen lyder: "Ingen annan rockartist i Sverige har så tydligt gjort sin stil till ett varumärke som Pelle Almqvist. Med skärpa och konsekvens har the Hives frontfigur förvandlat den oklanderliga kostymen, slipsen och skjortan till en självklar scenuniform för ett av världens bästa rockband. Efter tio år på toppen förtjänar Pelle Almqvist titeln Sveriges bäst klädda man mer än någon annan." Det var fler priser som delades ut. Årets designer blev Jonny Johansson. Priset till årets bäsk klädde TV profil gick till Nils Edwall. Jag håller med om att Pelle Almqvist är en värdig vinnare. Snygg är han också. Eller vad tycker du?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Så snygg vet jag inte om jag tycker han är, men välklädd är han verkligen !!! =)

2009-10-03 @ 16:34:33
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Malin

Håller med Karin där :)

2009-10-03 @ 17:29:54
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Danne

Fast jag måste väl ändå säga att The Terrace Stockholm har de hetaste kläderna och accessoarerna. Casualkläder när de är som bäst. Eller vad tycker du/ni? kolla in på www.terrace.se så får ni se. Dessutom ska dom få in de mest brittiska som finns, nämligen Dunhill, i februari. Nice! Ingen annan butik i hela sverige säljer detta urbrittiska märke.

2009-10-06 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0