En lång fika på stan



En polare till mig, P, tyckte vis kulle ta en fika på stan idag. Det lät jäkligt kul tyckte jag så vi bestämde att vi skullle ta den på The Huset här i city. Ett mysigt ställe med gott fika. En annan kille hänkade också på. För min del blev det bara en morotskaka och svart kaffe. Fast det var inte bara. Morotskakan var rejält stor och supergod. De andra grabbarna tog mer mataktigt. Vi satt och snackade om allt mellan utlandsresor till Yranfoton. När vi klev upp och skulle gå hade det gått en massa timmar. Helt otroligt vad tiden hade runnit iväg. Men skoj hade vi haft. Jag behövde verkligen den här fikan för att koppla av lite. när jag kom ut så regnade det som bara den. Snacka om konstigt väder. Har ni fikat idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle ha mött upp två kompisar för fika idag om det inte vore för dom där tågen som blir inställda varannan minut, (:

2009-10-07 @ 18:45:38
URL: http://paronpaj.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag såg dig där, jag sprang igenom traktören på väg till skolan.

Det är mysigt å fika.

2009-10-07 @ 22:41:38
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0