Fick VIP kort från Patricia i posten


Foto: Stefan Falkelind

Snacka om jag blev glad när jag kollade posten idag och hittar ett brev från nattklubben Patricia. Visst redan vad det innhöll. Öppnade det och där låg ett VIP kort. Så nu kan jag gå in gratis på nattklubben varje söndag under hela oktober och november. Dessutom så får jag ta med mig en till som också går in utan att betala. Guld är det. Eller vad säger ni? Dessutom är VIP kortet så underbart snyggt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: DIVA

snälla du? sån får jag också med posten titt som tätt, det ända man behöver göra är att skriva upp sig på deras mailing lista :) men jag förstår att du gillar att skryta, så varsågod tillåt mej skrika ut det i stället.



"HALLÅ!! Har ni hört att Stefan fått ett VIP kort på patricia..... suck... jag är så avundsjuk.....NOT"

2009-10-02 @ 10:38:31
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Sam

He he, kan inte ni två göra upp i fjollornas fight på något torg i Östersund nån dag?

Ni kan ju välja varsin handväska som vapen och sen är det bara att fightas så länge handlederna håller. ;)



Må bäste fjolla vinna!!

2009-10-02 @ 13:43:03
Postat av: Karin

Men oh, vad det verkar hett där uppe....

Nytt sätt att spara energi, genom att hetta upp varandra ? =)



Skitkul att du fått en sån inbjudan tycker jag !!!

Om sen Babsan kommer, så är jag sjukt avis... =P

Älskar Lars-Åke !!!

2009-10-03 @ 01:06:13
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Tobias

Hitta nya nattklubbar på krogguiden.nu.

Här kan du också hitta info och läsa andras omdömen om krogen.

2009-10-13 @ 09:51:05
URL: http://krogguiden.nu

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0