Snygga skjortor



Hittade de här snygg skjortorna på Bubbleroom. Först är av märket Brooker. Gillar enkelheten och det diskreta märket på framsidan. De har också sänkt priset till 129 spänn. Ordninarie 229 riksdaler. Skjortorna kan köpas genom min Bubbleroom annons i höger menyn.



Jäkligt snygg är denna skjorta av märket Andersen & Lauth Painter. Priset är dock alldeles för högt, 649 spänn. Inget som jag skulle betala. Finns att köpa genonom min Bubbleroom annons i högra menyn om ni är beredd att betala priset. Vad tycker ni om skjortorna?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0