Helt sjuk dröm




Det är helt otroligt vad man kan drömma. I natt drömde jag en så sjuk dröm. Jag kommer inte ihåg precis allt men vissa saker har etsat sig fast. Drömde att jag var i nåt stort hus. Typ en mysig villa. Med mig i hustet fanns det två killar som jag blev intresserad av. Jag ville ha båda. Ena killen blev sur för att jag strulade med den andra killen. Det som var mest sjukt var att Madonna var där. Hon och jag var som bästa polare och skojade och skämtade. Men hon såg inte ut som Madonna. Inte vacker och slafsigt klädd. men en massa stora halsband hade hon på sig. kommer ihåg att jag tänkte i drömmen att det inte kunde vara Madonna men det var det faktiskt. Det är helt fantastiskt vad man kan drömma om. vad har ni drömt om?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Drömmar betyder väldigt mycket för mig

Jag har en blog där jag skriver in mina drömmar

Förr skrev jag ner varje gång jag vakna vad jag drömt

Men nu orsk je int d utan skriver bara ner dom som betyder extra mycket för mig

2009-09-27 @ 16:34:50
Postat av: Sandra

Jag drömmer saker varje natt, ofta konstiga drömmar.

Men jag har en dröm som jag drömmer 1 gång i veckan, alltid samma dröm.

Att jag ligger på BB och föder en dotter åt mig och min sambo.

Och precis när jag får hålla i våran nyfödda dotter så vaknar jag..

Jag har haft den drömmen om nätterna i snart 3 år.

Undra vad den betyder?

Man kanske skulle ha känt någon drömtydare..

Krogen till helgen kanske föresten?

Måste ju ses snart!!

Kram!!

2009-09-27 @ 18:40:27
URL: http://sodelicous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag drömmer saker varje natt, ofta konstiga drömmar.

Men jag har en dröm som jag drömmer 1 gång i veckan, alltid samma dröm.

Att jag ligger på BB och föder en dotter åt mig och min sambo.

Och precis när jag får hålla i våran nyfödda dotter så vaknar jag..

Jag har haft den drömmen om nätterna i snart 3 år.

Undra vad den betyder?

Man kanske skulle ha känt någon drömtydare..

Krogen till helgen kanske föresten?

Måste ju ses snart!!

Kram!!

2009-09-27 @ 18:41:07
Postat av: Stefan Falkelind

Ja det är så mycket som en dröm kan betyda men den betyder nåt för dig. Jag var på fest i lördags. Ja vi måste ses snart. Kramar.

2009-09-27 @ 23:40:18
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: attis

Ja det är helt otroligt hur man kan drömma. Då man drömmer om människor man aldrig sett. Brukar undra då om jag kommer att möta den perosnen nån gång.

2009-09-28 @ 08:53:49
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0