Coop Konsum lurar fortfarande sina kunder



Blev jäkligt förvånad när jag upptäckte att min närmaste mataffär fortfarande lurar sina kunder. Jag har nämnt det här förut och trodde att de skulle bättra sig. Men icke sa Nicke. Det handlar om tunnbrödet. I butikens brödhyllor finns det billigare och dyrare tunnisar. Inget konstigt med det. Inte alls. Men där de har de dyrare handbakade brödet har de satt en skylt med priset på det billigare. Precis lika som förra gången jag tog upp det här i bloggen. Snacka om att lura sina kunder. Många tittar bara på priset och tar sen brödet. Att det sen inte är samma fabrikat tänker de inte på. Sen betalar de snällt för de dyrare tunnisarna. Vilken jävla dålig stil av Coop Konsum. Det är ingen slump att skylten står där den står. Nej, skärp er och sätt ditt rätt pris för fan. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Ja sånt där är ruttet

En annan sak jag avskyr är när dom använder röda prislappar på vissa saker

Röda prislappar tror man ju automatiskt är rea

Men vissa använder dessa lappar på normalprisvaror

>(

Postat av: Karin

Det här tror jag faktiskt inte är riktigt godkänt.

Hoppas de blir anmälda och fällda i så fall !!!

Fy, så fult ! :(

2009-09-19 @ 11:05:09
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Jonte

Det låter helt sjukt ju! :o

2009-09-20 @ 13:09:29
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0