Byt reklam Radiotjänst

Jag är verkligen så less på att ständigt få höra och se Radiotjänst skitreklam. Det är ju meningen att fler ska betala tvavgift när de visar reklamen. Men den har nog en oönskad effekt är jag övertygad om. Det blir nog färre istället. För jag bara hatar den här reklamen. Töntig,barnslig och totalt tråkig att glo på. Jag vill bara spy när jag ser och hör den. Nej gör en rolig och cool reklamfilm istället. Lite fantasi måste det väl ändå finnas kan jag tycka. Vad tycker mina kära bloggläsare om reklamfilmen?



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0