Fick låna den söta rosa

Ja nu sitter jag hos C. Ni ska veta att hon har jag avskytt men nu bara älskar jag henne. Fick låna hennnes lilla rosa sak. Så här är jag. Ni bara måste fatta att hon har en underbar lägenhet. Så vackert som den. Här är jag och C och B. Man måste ju blogga varje dag som ni vet. C har pratat hela eftermiddan om den rosa. Så nu fick jag använda den. Vi har haft det så kul. Hon bor på det perfekta stället. Här ska vi ha det kul. Inga sura miner här inte.



Läs även andra bloggares åsikter om mobilt bredband, telia, internet

Kommentarer
Postat av: Jilina

Vilken snygg och söt dator. Den skulle jag vilja ha :P . Älskar rosa!!

2010-05-01 @ 11:24:13
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0