Har svårt för teater

Just nu började en teaterföreställning på SVT. SVT har alltid varit bra på att visa sånt här. Ja jag säger sånt här. För jag har alltid haft svårt för teater. Kan inte riktigt med det. Teater ska ju beröra människor och det sägs att det gör det. Visst är det så men mig berör det på ett sätt som det inte är tänkt. Jag tycker all teater är jobbig att glo på. Den är tråkig och jag fattar oftast inte ens vad föreställningen handlar om. Jag måste lägga ned så mycket hjärnarbete så det blir för jobbigt. Så är den här pjäsen också. Kan ni med teater?


svt.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: M i z c a

Jag älskar teataer..

2010-04-17 @ 21:53:59
URL: http://www.rodeback.,blogg.se
Postat av: M i z c a

Jag älskar teataer..

2010-04-17 @ 21:54:02
URL: http://www.rodeback.,blogg.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0