Jeans shopping på Dressman

Nu har jag äntligen kommit till skott och köpt nya jeans. Knatade in till stan och Dressman. En butik som jag verkligen gillar. Bra kläder och priser. Skulle egentligen köpa tre par men det blev fyra. De hade erbjudande om man köpte tre fick man ett av dem gratis. Kanon tyckte jag. Men väl där inne hittade jag ytterligare ett par som jag bara måste ha. Så när jag kom ut så hade jag fyra på byxor i påsen. Ni ska få se outfit bilder senare. 750 riksdaler för alla. Kanon pris eller hur?


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Aha det är därför du ser så trashig ut. man handlar som man vill bli sedd. OMG, Skaffa dej en stil och en kropp innan du går runt och dividerar om kläder.ditt vanskapta inkompetenta våp

2010-04-08 @ 19:21:42
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0