Nu ska jag få fibernät

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en massa killar i trappuppgången. Fullt med sladdar och kablar låg i framför min dörr och dörren stod på vid gavel. Nejdå det var inget allvarligt som hänt utan jag visste att de skulle vara här i dag. Vi ska nämligen få fibernät här i huset så killarna höll på att montera in jätteskåp i lägenheterna. Jag bara säger vilket gigantiskt skåp jag fått. Man kan ju tro att jag har skaffat värsta övervakningsutrusningen. Men sen så kommer jag att ha det snabbaste internet man kan ha. Underbart bra. Killen som höll på i min lägenhet är nästan klar nu. Spännande det ska bli.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Kul:) hoppas verkligen att du får den där supersnabbheten, själv kan jag gnissla tänder och spänna käkmusklerna av irritation (vissa dagar)...önskar att jag oxå hade fibernät...kram

2010-04-20 @ 16:24:21
Postat av: Mariette

Vad avundsjuk jag blir!!! Själv bor vi på landet och har förgäves försökt att övertyga "stan" att vi ska bli anslutna till stadsnätet. :(

2010-04-21 @ 08:25:35
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Patrik

pappa har fiber och det är riktiga grejjer det! :D

speciellt om man ska låna saker på nätet hihih (A)

2010-04-22 @ 20:46:48
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0