Söndagsfika och pizza

Idag blev det också Söndagsfika. Börjar bli en vana det här nu. Hade skrivit ett mess på min Fb att jag ville fika med nån hemma hos mig. P nappade och kom över tillsammans med A. I handen hade de lite fikabröd och jag hade köpt munkar med vaniljfyllning. Underbart goda var de. Bryggde kaffe och vi satte oss i vardagsrummet och kollade på kort som A hade med sig. Blev prat om politik. Intressant ämne tyckte vi alla. Det är liksom oändligt. P började prata om att vi kanske skulle beställa hem lite mat. Tyckte det lät som en toppen ide så här på en Söndag. Men A hade redan bestämt att han skulle träffa sin syrra så han blev tvungen att åka iväg. Vi andra beställde varsin pizza från Abzolute. Blev impad över hur snabb de var. Det gillar vi.

(c)FreeFoto.com
Foto: Ian Britton FreeFoto.com

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vilken skön och avslappad söndag du fick...själv satte jag mig på balkongen på förmiddan med kaffe/cigg/korsord/sudoku i den härliga solen och bara njöt och latade mig...tji fick jag när vädret vände med lätt snöfall och kraftigare blåst..tog tillfället i akt att putsade upp balkongfönstrena(finns ett X antal här) samt dammsög och skurade där oxå..nu i efterhand känns det bra(förutom vissa muskelgrupper som gör sig påminda)att det är gjort, nu kan jag med gott samvete lata mig där nästa gång när solen visar sig(en längre stund önskas nästa gång), en bock mindre på MÅSTELISTAN:) kram<3

2010-04-18 @ 21:12:01
Postat av: Fredrik Olausson

Hur går det med åtalandet?? kommer du nån vart?? tror inte att nån åklagare vill ta upp detta i en tingsrätt. Din patetiska blogg är offentlig och detta du håller på med strider mot yttradefrihetslagen. Get deal with it eller väx upp och ta itu med ditt drickade och bete dej normalt så kanske folk vill vara inärheten av dej.

2010-04-19 @ 05:46:36
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0