Underbart rolig kväll

Hade en supekul kväll igår. På eftermiddan mötte jag lite polare på After SleepPlaza. Vi var först på låset. M kom och öppnade så vi slapp stå ute och frysa i regnet. Hon är alltid så glad och underbar. Vi flyttade om lite så vi alla skulle få plats. Det blev mycket surr och skratt run borden. precis som det ska vara. Sen bar det iväg på bolaget och jag köpte öl. Vidare till B fast alla var inte med dit. Bara T och jag. Vi satt där en liten stund för att sen gå över till H för att sjunga kareoke. Jäkligt kul att försöka sjunga låtarna. Det gick inte så bra kan jag lova. Slutligen knatade vi ner till Plaza. Otroligt nice var det där också. Träffade lite bekanta där.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Vadå rolig kväll. du beter dej som en idiot när du är på krogen och ser ut som ett våp, du är en extremt dålig människa, dom som är alkolister som dej bör vara hemma och inte visa sig för allmänheten. Bete dej för fan din jävla inkompitenta vidriga människa. Du vart ju så full i går som vanligt.

2010-04-02 @ 17:30:56
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0