Facebook beroende

Jag känner att jag är beroende av Facebook eller som många kallar det för fejan. Inte något ord jag använder utan jag kör med hela namnet. Jag sköter mycket av den sociala biten där. Chattar, eller om man vill kalla det för att surra, med mina polare. Man får också lätt och snabbt reda på vad folk gör. Det roar mig mycket. Dessutom hittar jag hela tiden polare som jag inte sett i verkliga livet på ett tag. Men på Facebook hittar jag dem. Underbart roligt. Självklart sitter jag med det öppet nu också. Är ni också beroende av Facebook?



Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Jag tycker det är synd att du kallar det för "beroendeskap" det låter så sjukt på nåt sätt. Vad är det för fel med att använda sociala medier. Om du trivs med att träffa vänner på fejjan så ska du väl fortsätta med det och inte ha dåligt samvete!

2010-08-22 @ 20:46:48
Postat av: Camilla

Jag är nog lite beroende jag med. Har svårt att låta bli att kolla FB dagligen om jag har en dator i närheten :)

2010-08-24 @ 18:22:55
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Jilina.se

Jag sitter på facebook flera timmar varje dag så nog är jag beroende alltid :P

2010-08-25 @ 04:47:27
URL: http://jilina.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0