Oprah är inte lesbisk

Spekulationen om Oprah Winfreys sexuellaläggning blev för mycket för henne. För några dagar sedan som blev hon intervjuad av Barbara Walters på ABC. Då fick hon frågan om hon föredrar kvinnor. Då bröt hon ihop i tårar.
- Jag är inte lesbisk. Jag är inte ens lite lesbisk, säger Oprah Winfrey.
– Det stör mig eftersom någon måste tro att jag ljuger. Varför skulle jag vilja dölja något? Det är inte så jag lever mitt liv, menar hon. Men snälla nån. Inte är det något att börja grina för. Hon är ju megakändis och då spekuleras det om allt möjligt. Det vet ju hon.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag skulle inte bröla om nån anklagade mej för att va hetero.

2010-12-13 @ 08:28:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Men gud ja.. Kändisar får ju hela tiden olika slags rykten.. Sexuell läggning, otroheter, droger, ja vafasiken alla slags rykten. Det är något dem borde vara van vid tycker man..

2010-12-13 @ 11:24:49
URL: http://madeleinekarlsdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0