Carola får tro vad hon vill

Vår älskade  och hatade Carola har uttalat sig om naturkatastrofen i Haiti. Hon tror att det och krig är ett tecken på jordens undergång och att det ska komma en ny tid på jorden. Hon menar att så står det i Bibeln och den tror hon ju som bekant bokstavligen på. Det är inget konstigt med att tro så. Carola har sin fulla rätt att tro på vad hon vill. Titt som tätt springer ju Jehovas Vittnen runt i trapphusen och försöker "rädda" oss från helvetet. Jag håller absolut inte med henne. Tvärtom. Jag tror inte på Bibeln ett dugg. Om det står så i den där boken eller inte. Ja det skiter jag fullkomligt i. De som är troende får ägna sig åt vad som står och inte står där. Det som hände i Haiti var en naturkatastrof punkt slut.


Aftonbladet


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0