Nu laddar de inför Vinterfestivalen

När jag var påväg över vårt skitdyra torg så såg jag att de höll på att bygga upp ett jättelikt tälthus eller vad man nu kan kalla det för. Det ska nog bli en pub och restaurang under Vinterfestivalen. På fredag är det premiär och den ska jag såklart på. Kan ju inte missa detta. Tittade upp och såg jättelika speciallysen. Det kommer att bli häftigt att få se dem lysa sen. Man har ju sagt att det ska bli en ljusupplevelse över det vanliga. Det känns otroligt kul att torget blir använt till såna här evenemang istället för att stå tomt och öde. På fredag är jag där.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Nu är vinnaren i "Veckans blogg" utsedd. Titta gärna in och se vem som vann...



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2010/02/veckans-blogg-ar.html



Ha det bäst!



Kram

2010-02-22 @ 22:30:49
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0