Sen blir man infasad i tredje delen

Var på information idag om fas3 i Jobb och utvecklingsgarantin. Inte så speciellt kul att gå på såna där infomöten på Arbetsförmedlingen. Men man måste ju göra det. Sakta men säkert så kryper det närmare och närmare tills jag hamnar i fas 3. Då ska man ut på såkallad sysselsättning på nån arbetsplats. Man får inte göra ordinarie arbetsuppgifter utan det som annars inte hinns med. Så nu ska jag ragga en arbetsgivare. Får se hur det går med detta. Det är inte så lätt som man kan tro. En positiv sak som jag fick reda på var att jag har rätt till 20 dagars betald semester. Inte visste jag det. Min arbetsförmedlare har inte sagt nåt om det. Dåligt att de inte informerar om det men nu vet jag ju det så det är ju bra.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0