George Clooney till Jämtland

Vad kul att det kommer hit lite olika filmprojekt till länet. Senast var produktionen "Hjem till jul" där jag var statist. Och snart kommer skådespelaren George Clooney hit för att spela in en scen till filmen "The american". Vart platsen blir är inte bestämt än. Filmen handlar om en yrkesmördare som efter ett misslyckat uppdrag i Sverige drar sig undan i en liten italiensk by. Vilken PR det blir för Jämtland. Jippi. Jag är så himla glad över det hela. Måste ta reda på vart scenen ska spelas in.


Länstidningen Östersund

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: jilina

Detta är ju riktigt roligt :D. Måste få veta vart dom ska spela in :P. Östersund av alla ställen!!



Detta kommer nog att om nåt göra bra reklam för jämtland.



Det känns ganska så overkligt att en så stor stjärna, o dessutom en man brukar dreggla över haha, kommer hit.

2010-01-14 @ 15:14:10
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Peter

Jo jag kan inte annat än hålla med dig om att det ska bli kul o få hit en kändis. Jag hoppas att det blir av, vad jag förstår så behövs det lite pengar, men det löser dom säkert.

2010-01-14 @ 15:25:06
Postat av: Fredrik Olausson

För guds skull, håll dej borta från inspelningsplatsen, han ska inte tro att vi alla är våp i jämtland precis som du ditt vanskapta och missbildade våp, in med dej på sluten psykanstalt där du hör hemma. din äckliga flintskalliga bög.



man får ryssningar när man ser dej.



2010-01-14 @ 17:23:46
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättekul ju !

Jämtland verkar riktigt populärt i filmkretsar. =)

Tänk om du får bli statist igen !

2010-01-14 @ 19:14:06
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Madde

Haha vad coolt! :D

2010-01-16 @ 16:20:00
URL: http://madeleeines.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0