Hur länge ska jag vänta?

Var på ett infomöte om facket idag. Inte för att jag behövde få reda på så mycket. Hade bara lite frågor om hur facken ska agera när man inte får sin lön av en arbetsgivare. De ska inte agera som mitt ombud gör iallafall. Eller rättare sagt hur han inte agerar. Jag har inte ett dugg överst för Unionen. Fick mycket info som jag ska säga till min ombudsman så att det händer nåt så jag får min jäkla lön nångång. Det är fortfarande pengar kvar som jag ska ha av min ex arbetsgivare. Men han vägrar fortfarande att betala ut min lön. Hur länge ska jag behöva vänta?




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Men vad är problemet med han?????

Jävla sjuk arbetsgivare som inte betalar ut lönen!!

2010-01-20 @ 09:58:31
Postat av: Tony Englund

Synd att det är sån skillnad på vem man får hjälp av. Jag har kontakt med en ombudsman i samma fack och får precis den hjälp som jag behöver. Det fick även en f.d. kollega. Stå på dig!!!

2010-01-20 @ 14:50:25
URL: http://tonyenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0