Så tråkig partiledardebatt

Sitter precis nu och tittar lite på SVT. I rutan ser jag alla partiledarna debattera. Det är så urbota tråkigt att lyssna på dem. De kastar pajer på varandra hela tiden. Jag blir verkligen inte klok på vad de surrar om. Blir riktigt förbannad och upprörd när jag hör aliansen snacka. De har förstörd så mycket för de svagaste i samhället. Hoppas verkligen att de mister makten när det blir val. Jag kommer inte att rösta på nån av de partierna. Nu är jag så trött i huvudet på att lyssna på partiledarna så jag ska genast byta kanal. Visst är politik otroligt viktigt men jag orkar inte med sånt här tråkigt babbel.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0