Skit ont i fingret

Jag fattar inte det att jag har ont i ena ringfingret. Har inte ramlat eller gjort mig illa så då ska man väl inte ha ont? Det känns som en lättare stukning. Jag har också ont i musklerna i kroppen. Känns som träningsvärk. Det är av medicinen jag äter. Biverkningar ni vet. Ibland är det mer, ibland mindre. Nä det är inte så illa att jag störtlider av det men jobbigt är det såklart. Ska göra lite övningar nu så det blir lite bättre.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Måste du lägga upp din äckliga hand, det är den handen alla killar ska passa sig för för du tar alla chanser att komma innanför kallingarna deras,



Det har man ju fått hört, efter den gången du lurade hem en man som var så full och du utnyttjade han, men när han vaknade så misshandlade han dej, det är därför du ser vanskapt ut??? synd att han inte slog tills du inte klarade mer, det hade givet Östersund en tjänst, och jag hade satt mej för att bajsa på din grav,

2010-01-14 @ 17:32:46
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0