Snyggaste bartendern på Plaza

I går var jag på Plaza med B,B och G. Det var superkul och bra med folk. Min fovvo bartender jobbade som vanligt denna kvällen. Han är så underbart trevlig. En toppenkille som verkligen passar utmärkt som bartender. Han är alltid glad, allert och supersnabb. Plus är också att han är så snygg så man bara vill äta upp honom. Han är också så himla charmig så jag bara smälter. Nu vet jag  också vad han heter så det är ju bra det. Sen finns det fler personal där som är hur trevliga som hellst också men han vinner priset.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0