Vidriga Gibson

Mel Gibson har satt sin sista potatis. Det tycker jag verkligen. Han bråkade med Oksana som han har sin yngsta dotter med. Oksana spelade in det, där han är upprörd över hur hon klär sig. Under samtalet säger han:
- Du ser ut som en kåt gris. Om du blir våldtagen av ett gäng niggers är det ditt eget fel. Det hela handlar om en pågående vårdnadstvist paret emellan. Han kallar henne också för"hora" och "fitta". I ett annat inspelat samtal hotar han att komma över och bränna ned huset. Jag blir så jäkla förbannad över hur man kan betesig på det viset mot en person som man levt med. Mel Gibson är rent ut sagt vidrig som människa.


aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Hur dum i huvudet är du igentligen stefan?? Du står utanför busstorget asfull och skriker åt mej att gå hem och lägga mej, när jag går förbi. Hur står det till igentligen?? hur många hästar är hemma, gå på Cleas Ohlsson och köp skruvar för du har verkligen tappat många. en normal och vettig människa skriker inte till en annan på det sättet. Speciellt om den som skriker har grova problem med alkoholen och den andra som är i nyktert tillstånd.



så jävla patetisk du är!

2010-07-06 @ 16:32:08
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0