Lyckad timme i radion

Ja så var min timme i Radio Jämtland över. Det blev en himla lyckad direktsändning. Allt från frigörande dans till anden i glaset. Programledarna Freja och Lars lyckades verkligen med att knyta ihop säcken omkring mina svar som jag gett dem innan. Det var så roligt när Lars, ja han i Lars Vegas Trio, berättade att han inte visste vad anden i glaset var för något när han först läste mitt frågeformulär inan progremmet. Jag var inte på plats i studion utan de ringde mig efteråt och jag fick prata om programmet i direktsändning. Spännande att få vara med om nåt sånt här tycker jag. Nån som lyssnade?



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja ibland e de kul o videoblogga :) ja designen blev rätt cool :) läget hos dig då?

2010-07-13 @ 12:21:17
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Karin

Jag gjorde det inte, men det går väl att lyssna på i efterhand...? ;)

Ska klicka in mig på sr.se senare.

2010-07-13 @ 16:28:49
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0