Stockholm Pride nästa

Nu äntligen har jag bestämt mig. Jag ska ned på Stockholm Pride. Det har börjat idag men jag åker ned nu på fredag. Tänkte gå i paraden för första gången. Ska bli underbart skoj. Jag överger Storsjöyran detta år för att roa mig i Stockholm istället. Dessutom så ska jag gå och se mina älsklingar i Diamond Dogs. Jag säger äntligen för det var flera år sedan jag såg dem. Fast det blir inte på prideområdet utan på nattklubben Paradise i Gamla stan. Längtar så. Nån som ska dit?


Foto: Martin Botvidsson

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag ska inte dit, men jag hoppas du får det riktigt underbart !

2010-07-26 @ 17:01:07
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0