Superkul på stråket

Jag och M och M tog oss en sväng på stråket igår kväll. Vi kom dit ganska sent så utanför en del tält hade det blivit lång kö så vi skippade dessa. Vi riktade in oss på det som var närmast järnvägsövergången. Kände på mig att där körde de bra musik. Ingen kö alls. Så skönt. Mycket riktigt så körde de superbra musik. Deras DJ är super. Dansade loss med M och M. Sen gav vi oss upp till Plaza. Så underbart kul jag hade.


Taget igår. Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Millan

Var det tvåvåningstältet med en terass på taket du var på? Jag tyckte nog inte att det var så bra musik där, men smaken är ju olika. :) Det är i alla fall kul att gå på krogstråket!!

2010-07-26 @ 00:25:57
Postat av: Bettan

Så kul o träffa dej :). Fast vi inte hann snacka så mycket alls som jag önskat. Kvällen gick fort o var kul. Stor kram <3

2010-07-26 @ 20:19:24
Postat av: Stefan Falkelind

Millan: Ja precis där var jag. Jag älskade musiken de körde. Vi var inte där så länge. ja det är kul på stråket fast det blev bara den kvällen för mig för jag ska till Sth på fredag.

2010-07-26 @ 22:41:24
Postat av: Stefan Falkelind

Bettan: Ja det var superkul att träffa dig också. Det var så längesedan. Ja det brukar bli så att man inte hinner prata så mycket med varandra som man vill när man är ute så där. Kramen på dig.

2010-07-26 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0