Vilken dröm

Jag blir verkligen förvånad över mina drömmar. Den ena är konstigare än den andra. I natt drömde jag att jag skulle sälja steroapparater per telefon. Jag hade ringt upp en trevlig brud och höll på med säljsnack. Men det gick inte så bra. Jag såg lite fel på priserna och vilka märken vi hade. Det blev himla strulit. Det var svårt att se vad som stod på skärmen. Jag frågade om hon behövde ett kasettdäck till sin nya stereo och det var hon intresserad av. Då kommer min bror och säger att det är helt onödigt nuförtiden. Jag försöker tysta honom eftersom den blivande kunden har behov av det. Han ger sig inte. Jag blir förbannad och trycker en blyertspenna i hans arm sen vaknar jag. Så konstigt drömde jag.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0