Han har tagit studenten hurra

Åldern gör en påmind lite titt som tätt. Speciellt en sån här dag när ungdommarna tar studenten. Syrrans äldsta gjorde det. Vi samlades hos mina föräldrar för att fira storgrabben. Tänka sig vad tiden går. Tänk när man själv var i den åldern som C är i nu. Ja det var tider det. Presentöppning,mat,kaffe och tårta blev vi bjudna på. Det blev en underhållande fredagseftermiddag speciellt med tanke på studenten själv som roade oss andra med sitt snack som hade en tuch av lite alkohol. Så allt var i sin ordning som det ska vara på studenten. Jag hoppas att C får en skitkul kväll på stan. Det är han värd.


Foton: Morbror Stefan Falkelind


Bild1: Min syrras grabb J till vänster. Bild2: Nä inte var C så full.




Bild1 och 2: Lilla goa B som jag är stolt morbror till. Bild 3: Lilla Zelma.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0