Tog en massa kort på festen

Igår knatade jag och G iväg till D. Han hade bjudit in oss på fest hos honom. Vi kom dit rätt så sent men det gjorde inget. De flesta som var på festen känner jag sen tidigare. D gav mig hans digitala systemkamera och jag började fota lite. Den kameran måste jag köpa av honom sen. Älskar kameran. Den är grym. En riktig proffskamera. Den skulle vara perfekt för mig. Älskar att fota så igår fotade jag som bara den.


Inte den kameran.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-20 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0