Ledig dag

Jag har haft det så skönt på min lediga dag. Plockat undan lite här hemma som jag inte hunnit med när jag jobbat. Suttit vid datorn hela dagen och pulat med bloggarna. Kollat mail. Rensat mail. Registrerat. Ätit lite. Just nu känner jag mig rätt trött i skallen och kroppen. Har skaffat mig ytterligare en blogg. Ja jag vet. Det är mycket men nu blir det inga fler. Det lovar jag er. Ni kan kika på den nya här. Det har blivit mycket jobbande den senaste tiden så det kändes underbart bra att vara ledig hela dagen. Man får passa på att fixa med saker och ting då man kan.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0