Plaza kväll med NoComments

Det var inte planerat att jag skulle ut igår. Men min tjejpolare B frågade om jag skulle hänga med och se det grymma bandet NoComments Plaza. Självklart att jag hängde på för jag älskar dom. Dessutom så känner jag dem och då blir det extra bra stämmning när man lyssnar på dem. Så först till B på en lättare förfest. Sen till Plaza. Underbart kul kväll. När jag stod och pratade med sångeskan så kom det fram en snygg kille till mig. Ingen jag kände. Han kanske var 30 bast. Han sa till mig att han ville följa med mig hem. Jag blev alldeles paff över en sån kommentar. Jag sa till honom att jag måste få fundera på det. Nej det får du inte, sa han. För då följer jag med henne hem, fortsatte han och pekade på sångerskan. Sen gick han iväg. Jag säger som så. Det är väl inte den smartaste raggningrepliken.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0