Pulat med min andra blogg

Nu har jag pulat färdigt med min andra blogg för idag. Det tar tid och kraft att fixa och bygga upp den. Men kul är det såklart. Annars skulle inte jag sitta med det. Jag har upptäckt att det alltid finns nåt att göra med bloggarna jag har. Det tar liksom aldrig slut. Föresten är det nån av er bloggläsare som har problem att läsa eller kommentera i den här bloggen? Och det är meningen också. Känner mig rätt trött i skallen just nu. Ser att klockan har blivit mycket så jag får nog ge mig nu och göra lite käk.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Patrik

nepp inga problem att kommentera här inte =)



det är skitkul att sitta och koda!

men man är helt slut i huvudet efter några timmar XD

2010-03-02 @ 20:03:52
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: attis

Hallojs. Visst är det skoj att pula på med bloggen. Försökte kommentera ditt inlägg om Prince men det gick inte. Fy fan så dåligt gjort. helt klart ska han stämmas skiten av. Ha en bra dag.

Kramen

2010-03-03 @ 10:48:40
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0