Kopplar av med Illustrerad Vetenskap

Ligger här i soffan och kopplar av med nyaste numret av Illustrerad Vetenskap. Jag har aldrig varit en trogen läsare av den här blaskan. Inte för att det varit en skittidning eller så utan helt enkelt för att den inte passat min plånbok. Men så fort jag kommit över ett nummer, ja då har jag blivit fast ett bra tag. Så är det nu också. Tänk er att vikingarna hade brist på brudar så de måste ut och sno guld för att impa på brudarna. Annars blev de inte gifta. Tänk vilket lidande brudarna orsakade folk i andra länder. Nu ska jag krypa ned i soffan igen och fortsätta koppla av med Illustrerad Vetenskap.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0