Kryllade med folk på stan

Gjorde lite ärenden på stan idag. Mestadelen var jag på bibblan för jag blev tvungen att skriva ut lite papper och kopiera en del andra. Man har ju ingen skrivare hemma. Jag säger bara det. Det kryllade av folk stan. Kunde förstå det nu när vi hade det så varmt idag och solen tittade fram. Rena rama utlandsvärmen. När det är sånt här väder kryper folk ut ur sina gömmor. Var en del bekanta som jag surrade med. Det är lika varmt ute nu också. Härligt.


Foto: freefoto.com

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Pehr

Ja nu börjar sommaren snart med mkt folk på stan glass å lugna stunder utomhus.

Trevligt är det iaf ;)

2010-05-16 @ 10:45:42
URL: http://pehrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0