Sushi lunch

Min jobbarpolare E undrade om jag ville följa med och äta lunch på stan idag. Tänkte att det lät himla trevligt så jag tackade ja till det förslaget. E föreslog att vi skulle gå på sushi restaurangen som ligger i bussterminalhuset. Så det blev vegetarisk sushi för min del. Visst har jag ätit det förut men det här var annorluda. Olika varianter. Men gott var det. Efter maten tog vi the. Himla gott the de har. Så hit ska jag gå fler gånger. Rekomenderar att ni gör ett besök där. Innan E och jag skulle på utbildning efter luchen, knallade vi allihopa upp till honom.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0