TVn är kaputt

Igår kväll började TVn min att krångla. Först var bilden konstig längst upp i kanten. Sen så dog bildröret och det blev bara ett streck i mitten av rutan. Fan tänkte jag. ljudet fungerade perfekt. Men inte kan jag väl bara sitta och lyssna heller. Man vill ju gärna kunna se programmen också. Ja ja tänkte jag. Det var bara att glömma TV tittande för denna kvällen. Men TVn är ju gammal som gatan så det kanske var dax att den skulle lägga av. Ikväll blir det inte heller nån TV för min del. Jag får läsa en bok istället. Trevligt det med.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Daniel Hessel

Kan ju kolla på play-kanaler på nätet...=)Behövs ingen tv.

2010-05-21 @ 00:27:43
URL: http://www.danielhessel.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0